Business Controller (24 uur)

De functie van business controller richt zich op het ontwikkelen en implementeren van beleid ten behoeve van het werkveld financiën.

Service Centrum Lelystad
Delen

Als Business Controller stel je in samenspraak met de directeur-bestuurder en overige MT-leden de begroting op en geeft advies aan de directeur-bestuurder en het managementteam over de vertaling van het beleid naar financiële doelstellingen en bewaken van de uitvoering ervan. Tevens geef je advies over het verbeteren van de informatiestromen in de organisatie. Je voert analyses uit, stelt jaarverslagen en managementrapportages op.Ook ben je verantwoordelijk voor risicomanagement. De Business Controller ondersteunt de directeur-bestuurder op financieel vlak in de vergaderingen met de Raad van Toezicht.

Locatie

Het Servicecentrum in Lelystad is het centrale punt waar jij werkzaam bent. Overleggen met collega’s of belafspraken, het Servicecentrum is jouw thuisbasis. Ben jij analytisch, proactief, ontwikkelgericht en communicatief sterk? Scrol dan snel verder naar de sollicitatiebutton.

Verantwoordelijkheden

Deze rol biedt veel variatie; geen dag is hetzelfde. Het ene moment ben je op pad naar de locaties en ben je voor de teammanagers een sparringpartner die uitlegt, meedenkt en adviseert. Het andere moment ben je op het Servicecentrum en ondersteun je de manager kinderopvang, de directeur-bestuurder en de Raad van Toezicht in hun verantwoordelijkheden. Je bent verantwoordelijk voor de financiële verslaggeving, stelt begrotingen op, volgt nauwlettend de exploitatie en geeft sturing aan de planning- en control cyclus. Je verzorgt periodieke managementrapportages, borgt de financiële integriteit van de organisatie en bent voortdurend gericht op procesoptimalisatie waar het gaat om administratieve processen. Als controller fungeer jij als leidinggevende voor de medewerkers administratie en de assistent controller (5 medewerkers).

Dit én meer verdien je

Wat bieden wij jou?

  • Er wordt een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd geboden. We starten met een jaarcontract met uitzicht op verlenging bij goed functioneren en ongewijzigde omstandigheden.
  • Een mooi salaris conform cao kinderopvang schaal 12 (€4.823 – max €6.660) afhankelijk van relevante werkervaring bij een fulltime dienstverband (36 uur per week).
  • Een uitdagende baan 24 uur per week, waarbij je bijdraagt aan de ontwikkeling van onze organisatie.
  • Je werkdagen worden in onderling overleg met jouw leidinggevende bepaald.
  • 210 verlofuren per jaar o.b.v. een 36-urige werkweek.
  • Eindejaarsuitkering van 5,5% en 8% vakantiegeld; Per 1 januari 2026 wordt de eindejaarsuitkering verhoogd van 5,5% naar 8%
  • Een tegemoetkoming van €8,00 bruto per maand in de ziektekostenverzekering.
  • Een goede pensioenregeling.
  • Reiskostenvergoeding: € 0,23 per kilometer of je nu met de fiets, bus of met de auto komt.
  • Bij GO! Kinderopvang staat jouw mentale welzijn voorop. Daarom werken we samen met OpenUp, een online platform dat professionele ondersteuning biedt voor jouw mentale gezondheid. Zo zorgen we ervoor dat jij je goed voelt, zowel op als buiten de werkvloer!
  • En niet onbelangrijk: een fijne en gezellige werkplek met betrokken collega’s om je heen!

Hier maak je ons blij mee

Wat vragen wij van jou?

  • HBO+/WO werk- en denkniveau;
  • Kennis van het werkveld kinderopvang;
  • Kennis van managementtechnieken, organisatie-, personeels-, financieel- en kwaliteitsbeleid
  • Kennis van de organisatorische processen en de richtlijnen van de onderneming;
  • Kennis van de toepassing van relevante (financiële) applicaties en automatiseringspakketten;
  • Kennis van en inzicht in de administratieve en bedrijfseconomische processen en inrichting van de afdeling(en), alsmede in (het begrippenkader van) de administratieve organisatie.

Ontbreekt je de ervaring als business controller maar ben je ambitieus en toe aan deze stap, dan nodigen we je zeker uit ook te reageren.

Maak een afspraak of solliciteer
We krijgen vaak te horen: wat jullie beloven, maken jullie ook echt waar. Dat kun je maar op één manier ontdekken. Door langs te komen of te solliciteren door een e-mail te sturen naar solliciteren@go-kinderopvang.nl. We reageren dan uiterlijk binnen 5 werkdagen.

Heb je nog vragen? Bel of app dan met Amanda Murre, recruiter 06 – 48 40 72 93. Mailen kan ook naar solliciteren@go-kinderopvang.nl.

Delen

Arbeidsvoorwaarden

Bekijk onze salarisschalen!

Bekijk onze uitgebreide cao Kinderopvang, waarin de diverse salarisschalen worden beschreven.

Solliciteren

Contactpersoon:
Amanda Murre
a.murre@go-kinderopvang.nl

Het sollicitatieproces

Benieuwd naar het sollicitatieproces bij GO! Kinderopvang? Hieronder staat per stap beschreven wat je kan verwachten. Solliciteer snel en maak het zelf mee!

  • Wij nemen contact met je op om een telefonisch kennismakingsgesprek in te plannen!

  • Hebben wij die klik en wordt het een GO? Hier komen we achter in een persoonlijke kennismaking!

  • Wij ontvangen graag alle belangrijke documenten voor jouw indiensttreding. Daarna ontvang je jouw contract, tekenen maar!

  • We kijken uit naar je komst! Laten we snel aan de slag gaan.